0
Twój koszyk
0
Twój koszyk

Polityka zwrotów i reklamacji

W sprawie reklamacji prosimy o kontakt pod adresem e-mail [email protected] lub telefonicznie +48 506 065 136.

Zwroty

Zwrot towaru nie jest możliwy, z wyjątkiem przypadków wynikających z obowiązujących przepisów prawa.

Produkty higieniczne (np. papier toaletowy, ręczniki papierowe) nie podlegają zwrotowi po otwarciu opakowania.

Reklamacje

Reklamacje przyjmowane są w przypadku wad fabrycznych lub uszkodzeń powstałych w transporcie.

Zgłoszenie reklamacji należy przesłać na adres e-mail [email protected], podając numer zamówienia i opis problemu.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.

W przypadku uznania reklamacji oferujemy wymianę towaru na nowy egzemplarz, bez możliwości zwrotu środków.

Koszt reklamacji, w tym transportu wadliwego produktu i dostawy nowego, pokrywa sklep.

Kontakt

W sprawie reklamacji prosimy o kontakt pod adresem e-mail [email protected] lub telefonicznie +48 506 065 136.